Sabtu, 18 Julai 2009

seminarrrrr..errrr...................

today nk pi spital as usual...nk pi keje...but then, dapat sms yg suruh ko-as n ppds ikut seminar kat santika hotel...sabor jek la....im not da type yg nk pi dgr seminar sume tuh...haihhh...dah tepakse, pg jugak la....

da seminar was so boring that i felt like vomitting...btoi2 boring...parenteral nutrition...adeh la...ade coffee break..igt nk cha0 time tuh, tp kene tarek plak ngn pekerja tuh...tepakse masuk balik...and aku sgt2 tak keruan duk dalam tuh cz dah pesan tiket harry potter....! and tak bley pi cz tak bley nk kuar dari hall....uwaaaaaaa...!!!!! tiket wayang burnt...!!!!! saketnye ati....finally, at 1pm, aku blah jugak dari situ...afta lunch free..mkn hotel beb..! takkan nk tolak...huhuh...dah abih mkn, aku pn blah...smpai umah, siap2 nk tido....

tetibe dapat berita kata si singgih cari semua koas...so bullshit..! takkan aku nk pg balik...so, kalo aku kene cari pn, dah wat keputusan nk membiarkan jek....wahahaha..lantak la...mls nk layan...huhuh....and here i am..still at home typing in my blog.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan