Sabtu, 26 September 2009

finally..!

today is da final day of my ipd life..!formally...hehehe...tp still hutang 1 responsi...hopefully by next week settled...insyaAllah...3 months in ipd made my life turned upside down...i meant it...really...just imagine bein at work from 5.30am-4pm daily...and with oncalls lagi...mmg gile la...but we made it anyway..alhamdulillah....
when i was in my junior periode, ipd life sucks..!! penat dia luar biasa...mentally n physically....mane tak nye..mlm sampai ke pagi duk oncall...tgu OB...wat AP...then, pagi2 tuh nk kene siapkan report...and plg pening bile MR ngn doktor2 yang agak2 aneh...pikir nk kene hentam lagi...huhuh...
time intermediate ok sket...less hectic than my junior time...huhuh...but da final day of being an intermediate co-as, i had fever...high fever...lasted for 8 days total...penangan bangil...tiap2 mlm my temp was 40celcius...smpai ade time i cried alone in my room...abih muka merah2 smpai people called me lobster...until now..! cessss..!!!! and my face dah mcm harimau bintang now...berparut...='(
and my senior periode, went very quickly since ade cuti raye and all..huhuh...exam, responsi....and still utang 1 lagi...huhuh...my exam was with dr.atma...love him! short and simple questions...basic need to know questions...i was very thrilled and excited when he said i passed da xm...=) and now, they are all over...
internal medicine....indah untuk dikenang...bukan untuk diulang...and i agree with this....

to all my frens yang masuk ipd periode 7 july 09 - 27 september 09, thx frens..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan